OlyBetJALKA EM ENNUSTUSKAMPAANIA

Alustades OlyBet'ile kui netikeskkonnas tegutsevale ettevõttele kampaania loomist, kerkis kiiresti üheks keskseks küsimuseks "Kuidas seljatada AdBlock?" Sobivat vasturohtu leidsime Instagramist! Asetades läbi Instagramikontode kampaania keskmesse hea huumorimeele- ja terava ütlemisega staarid, sai löödud mitu kärbest ühe hoobiga:

  • kampaania oli sisuline ning muutus vastavalt sündmuste käekäigule
  • teravaid jalkateemalisi postitusi oli reaalselt põnev jälgida
  • kogusime AdBlockist sõltumatute instapostitustega pea 170 000 vaatamist
  • staaride lubadused korjas kiiresti üles ajakirjandus, mis tõi hulga artikleid ja intervjuusid
  • ka tavabännerid tõid paremaid tulemusi, kuna olid seotud kõmuliste postitustega

Täname OlyBeti turundustiimi julguse eest katsetada senitundmatu strateegiaga ning loomulikult Genkat, Indrekut ja Kristelit, kes jalkaennustusele teravaid vürtse raputasid

Lubadused staaride instagramis #olybet

A video posted by Genka (@paksbasilio) on

Mõned päevad hiljem lubadused meedias

Ennustusaktsioon Sportlandis ning EM jalkakalender

Kuidas toimib kaasaegne andmebaasipõhine bänner?

Kampaania maandumisleht, keskmes staaripostitus

Kristel Aaslaid ja Indrek Vaheoja kihlveolubadusi täitmas